Joi, Iunie 01, 2023
Autentificare

Logare in contul personal

User *
Parola *
Retine datele

Creeaza un cont

Toate cimpurile marcate cu un asterisk (*) sunt obligatorii.
Nume *
User *
Parola *
Repeta parola *
E-mail *
Repeta e-mail *
Cod securitate *

Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă
 

beneficiile ppcFoarte multi se simt intimidati de PPC pentru ca nu inteleg in totalitate ce este PPC si nu reusesc sa vada avantajele utilizarii pentru propria afacere. Plata pentru click este o modalitate foarte buna de a dezvolta o afacere online si de a creste randamentul investitiilor. PPC este simplu, odata ce ai inteles cu adevarat modul in care functioneaza. Publicitatea pay - per - click, PPC sau plata per clic inseamna ca anunturile se pot afisa la fiecare cautare relevanta, insa taxarea se face doar atunci cand utilizatorii vor da click pe anuntul tau.

Daca esti la inceput si incerci sa intelegi cum functioneaza sistemul, trebuie sa faci o documentare serioasa in prealabil. Ai oricind posibilitatea sa lucrezi cu un expert, care este dispus sa-ti arate si sa te ghideze in tot acest proces de lansare cu succes a unui website si sa transforme ideile tale in idei care genereaza bani.

PPC este o metoda de publicitate care va permite sa afisati reclame text sau reclame imagine, direct in paginile unui motor de cautare.

Gindeste-te la unul din cele mai populare motoare de cautare si la ce vezi atunci cind cauti un anumit termen. Apar multe rezultate atit in centru cit si intr-o parte a paginii. Rezultatele din centrul paginii apar natural si se bazeaza pe cit de bine sunt construite si optimizate website-urile respective. Rezultatele din dreapta paginii, sunt rezultate sponsorizate si sunt afisate pentru ca cineva plateste pentru asta.

Webmasterii care opteaza pentru PPC, vor avea site-urile afisate natural printre celelalte rezultate organice si vor plati doar atunci cind cineva acceseaza site-ul lor.

Utilizarea PPC va permite sa directionati afisarile catre o anumita zona geografica. Daca produsele tale se vind foarte bine intr-o anumita zona a lumii, atunci poti redirectiona afisarile doar in acea zona. Nu este nevoie sa deschizi un magazin intr-o anumita tara pentru a obtine rezultate bune. Pur si simplu selectezi o anumita tara ca target principal si vei primi vizitatori doar din tara respectiva, sau se poate merge si mai departe in sensul in care poate fi selectata ca tinta o anumita localitate.

PPC ofera control absolut asupra costurilor campaniei de publicitate. Tu decizi cit vrei sa platesti pentru fiecare utilizator care iti viziteaza website-ul. Acest lucru iti permite sa supralicitezi, adica sa platesti mai mult decit platesc altii pentru un anumit termen de cautare si sa obtii mult mai multi vizitatori sau poti sa mergi pe niste costuri rezonabile si sa eviti termenii care costa foarte mult.

Partea cea mai buna la PPC, este ca vei obtine rezultate foarte repede. Vizitatorii vor veni foarte repede, iar tu trebuie sa-ti faci griji doar de calitatea continulului site-ului si cum sa-i faci pe utilizatori sa revina de cit mai multe ori.

Rezultatele care se obtin in urma unei campanii PPC, pot fi atinse si prin alte metode pe care nu le detaliez aici, dar timpul necesar este mult mai mare, pentru a ajunge la rezultate similare.

Este interzisa reproducerea integrala sau partiala a acestui articol fara acordul administratorului director-web-romania.ro